Måndag

hejsan, i måndags var jag in till Norrtälje, träffade dotter Helena där och lilla Mira, dom följde med mig till komvux för att prata med en studieledare, ska börja plugga i augusti till vårdbiträde ska bli väldigt kul, efter vi vart där gick vi på stan och handlade lite, sen tog vi bussen hem till Malin, Anton var hemma i dag från dagir mådde inge bra, vid halv 2 var vi till dagis och hämtade malins 2 och ellas 2, sen upp till malin igen och fikade, vid 4 kom Anders och hämtade mig vi åkte och strorhandlade poå willis, sen ham packa upp och göra mat.sen var de kväller, Tisdag  gjore jag inte så mycke, längtar ju så in till Norrtälje hoppas kunna bo där snart igen, de var de dummaste jag gjort att flytta därifrån. Nu ska jag försöka göra lite nytta, hör av mig igen..kram mina älskade barnbarn....

Kommentarer
Postat av: Emma

sötisarna :)

2009-03-04 @ 12:31:09
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: helena

ja vi vill ju oxå ha in dig till norrtan igen.-)

2009-03-04 @ 21:24:41
URL: http://helenakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0