Torsdag morgon

hej igen, idag ska jag och Emma in till norrtälje, vi ska kika lite på stan, ella och barnen ska möta oss vid stationen, sen ska vi hem till Malin, ska vara barnvakt till hennes barn på eftermiddagen.. Jag går oxå och väntar på att dom ska ringa från jobbet, har varit dåligt med jobb nu ett tag, får nog söka någon annanstans oxå som timvikarie, går ju inte att vänta så här, de enda jag vet att de blir mycke jobb i sommar men kan ju inte vänta tills dess, måste ju ha en ekonomi oxå...fy i dag är de vinter ute igen, igår var de vår i luften mådde så bra då, blir ju så depprimerad av detta väder, vill ha sol nu.... nej nu måste jag gå skriver mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0