Måndag

så var en natt gjord, har sovit några timmar nu, måste nog sova nån timme innan jag går till jobbet i kväll igen, är ledig sen i morgon och onsdag, men sover ju nästan hela dan i morgon, ska jobba kväll på torsdag men ska försöka byta bort den för jag jobbar hela helgen sen,de är väldigt tungt att skifta jobbet mellan dg och natt, man blir inte människa på några dagar när man jobbat några nätter, känner sig som man har festat nätterna igenom.På onsdag ska jag försöka komma in till N-tälje har inte hunnit varit där på ett tag nu, skulle vara så kul att bara strosa omkring där. tänkte försöka få med mig min ena dotter in. vad jag önskar att jag hade råd att ta nån vecka semester skulle vara så skönt. Natten var rätt jobbig, 2 st boende som inte har sovit ett dugg, men är så trötta att dom knappt kan stå på bena, så de blir ett väldigt pass och hjälpande tillbaks dom till sängarna, de blir mycke lyftande, sen ska man hinna skura golv, städa ur kylskåpen, tvätta hänga tvätt. så man sitter inte mycket under natten. nej nu ska jag börja med middan här, kram

Kommentarer
Postat av: helena

jobba inte ihjäl dig :)

2010-07-26 @ 19:22:54
URL: http://helenakotten.blogg.se/
Postat av: Världens Bästa Sandra

Ena dotter, hm.. Är det mig du syftar på tro? =)Lööv u<3

2010-07-26 @ 22:21:47
URL: http://ourlovewillbeforever.blogg.se/
Postat av: mams

japp Sandra de är ju de

2010-07-27 @ 05:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0