Söndag

var ledig i går, tog det mest lugnt och bara njöt, var in en snabbis till N-tälje och köpte en ny kaffebryggare, våran var helt slut. var upp tidigt i morse och började städa måste ju hinna med sånt oxå, ska jobba i natt och i morgon natt så då sover man ju bort måndagen o tisdagen, blir ju inte så mycke gjort hemma då. känns som livet bara rinner i väg hinner inte med nånting, men ska bli en ändring på det nu, dax att börja leva och njuta av livet, dra ner lite på jobb timmarna som de är nu jobbar jag mer än en hel tidare och de är inte värt de sliter så på kroppen, dax att gå ner till deltid, ska söka nytt jobb nästa månad eller börja plugga igen, har så mycket inom mig känner jag som jag inte får utlopp för. nej usch vad tråkig jag blivit, ändring ändring, så här kan man ju inte fortsätta, njut av livet och ha kul...kramiz

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej mams! kul att se dig här igen:)

jo det går bra med pluggandet..fått g+ och g på det jag lämnat in så jag är nöjd då jag ahr massa annat runt mig oxå...inte direkt bara att sitta å plugga:)

puss å kram

2010-07-25 @ 14:16:44
URL: http://helenakotten.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bra ord Mami!Du förtjänar verkligen att få leva ditt liv.. du har jobbat & jobbat så mycket.. och uppfostrat oss barn.. Nu ska du bara tänka på dej själv.. vad du vill & vad du behöver. Jag står på din sida vad du än bestämmer dig för! Älskar dig!

2010-07-25 @ 14:21:29
URL: http://ourlovewillbeforever.blogg.se/
Postat av: mams

förstår att de inte går att sitta så mycket med pluggandet, de tar ju sån tid

2010-07-25 @ 14:22:53
Postat av: mams

Tack sandra, det där värmer <3

2010-07-25 @ 14:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0