Torsdag

I dag har bet varit en tråkig dag, inte gjort så mycket, tappade sugen när dom ringde från jobbet och frågade om jag kunnde börja jobba kl 10 istället för 13:30 i morgon, och jag som inte kan säga nej, slutar inte förns 21:15 ska jobba hela helgen.Att de ska vara så svårt att säga nej, måste börja träna på de, i går var jag in till N-tälje min yngsta skulle tatuera sig, de gick jätte bra, hon var såå duktig, 2 st döttrar till var med, var och köpte 2 par nya jeans till mig själv när tatueringen var klar, var så nöjd med köpet, i kväll tänkte jag deppa över att jag aldrig är ledig när jag ska vara ledig enligt schemat så jag har köpt mig chips och dipp, ska kolla om de är någe bra på tv, visst är jag glad att jag har ett jobb att gå till men de får ju vara nån måtta, man behöver väll inte jobba i hjäl sig bara för man är vikarie eller...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Precis. Börja säg nej.. Det är inte så farligt, jag lovar<3

2010-07-29 @ 20:19:02
URL: http://ourlovewillbeforever.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej inte ska du jobba så mycket mamma. :)

Åh vad gott med chips. Puss på dig

2010-07-29 @ 21:44:23
URL: http://hellstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0