trött trött

Hejsan, då var de dax att skriva lite igen, har inte haft tid att skriva på länge nu.... Denna sommar har man ingen fritid alls bara jobb, är timvick på ett demens boende är inne på 4 året nu, jobbade på ett annat boende i 6 år innan... är nu så trött känns som man aldrig är ledig, har fått jobbat dygnet runt denna sommar eftersom de inte finns tillräckligt med vikarier, semester har man ju inte de har man inte råd med som vikarier, ändå så jobbar man lika mycke som dom ordinarie ibland mer, man håller på så året om. men nu känner jag att gränsen är nåd, orkar inte mera, kroppen är slutkörd, men måste ju fortsätta tills man hittar någe annat, vill byta bana helt nu, ha ett måndag till fredags jobb.... har inte hunnit träffa barn och barnbarn i sommar, känns väldigt tråkigt saknar dom väldigt mycke, jag vill ju oxå kunna njuta av sommaren och mysa med min familj, min sambo hinner jag inte heller med han är ofta ensamen här hemma för att jag jobbar, livet känns inte kul just nu, jag vill oxå LEVA; NJUTA OCCH HA KUL:::: nej nu hinner jag inte mer måste fixa lite innan dax för jobbet, fick i allafall en dag ledigt i går men vad hinner man på de...hörs snart kram på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi får hitta på något i höst istället :)

Nu får du sluta jobba så mycket som du gör, inte bra. (För pengarnas skull kanske men inte för dig)

Kram

2010-07-22 @ 17:46:32
URL: http://hellstromemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej inge fritid hrä i sommar heller...tråkigt men vad ska man göra liksom...

2010-07-25 @ 14:17:50
URL: http://olasvenssonfans.blogg.se/
Postat av: mams

ja emma vi får göra de, ja de är ju inte så mycke att göra åt de, men de är tåkigt, vi får hoppas på bättre sommar näste år Ella

2010-07-25 @ 14:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0